پژوهش های بین المللی برای درمان هپاتیت C
 
انجمن تالاسمی استان همدان
انجمن تالاسمی استان همدان
 
 

این پژوهش ها در بیمارستان عمومی سنگاپور یا Singapore General Hospital (SGH) در حال پیگیری است . در همین زمینه گان کیم یونگ Gan Kim Yong وزیر بهداشت و سلامت سنگاپور ضمن تائید این خبر ، بر لزوم همکاری های بین المللی در زمینه درمان هپاتیت تاکید کرد .

وی در ادامه توضیحات خود افزود : " این کمیته از دو هفته پیش کار خود را آغاز کرده و عمده تمرکز آن بر مطالعه و بررسی دلایل بروز هپاتیت C است . پژوهشگران در این تیم تحقیقاتی از اطلاعات بیمارستان عمومی سنگاپور استفاده کرده و به مطالعه این موضوع می پردازند که این بیماری چگونه رخ داده و چگونه می توان از بروز آن پیشگیری کرد .

پژوهشگران این تیم پژوهشی همچنین در حال بررسی این موضوع هستند که در صورت بروز این بیماری ، چگونه می توان به درمان آن پرداخت .

این کمیته به اطلاعات و پردازش های انجام شده در این رابطه توسط بیمارستان عمومی سنگاپور و وزارت بهداشت و سلامت دسترسی داشته و قرار است از این اطلاعات جهت شناسائی مناطق نا امن و محدوده هایی که نیاز به بهبود شرایط دارند ، استفاده شود . به این ترتیب ما می توانیم سیستم درمانی خود را در برابر این بیماری تقویت کرده و قوی تر باشیم . من به عنوان وزیر بهداشت سنگاپور ، به اعضای این تیم تحقیقاتی اطمینان می دهم که از آن ها حمایت کامل انجام خواهد شد و مایل هستم تا این تحقیقات به طور کامل و تا انتها انجام شود . "

لازم به توضیح است طی ماه جاری میلادی ، از بین 678 فرد بیماری که مشکوک به ابتلای به هپاتیت C بودند ، 485 نفر تحت آزمایش های کامل قرار گرفته و در این میان 22 بیمار دارای این عارضه بودند . بر اساس این گزارش ، در مجموع افراد مورد مطالعه قرار گرفته ، 411 نفر سالم بوده و نتایج مطالعات روی آن ها نیز منتشر شد .

در خاتمه لازم به توضیح است که تحقیقات اولیه این تیم پژوهشی حاکی از این موضوع است که احتمالا منبع عفونت و انتقال این بیماری از طریق تزریق های وریدی در سیاهرگ intravenous (IV) است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


انجمن حمایت از بیماران تالاسمی استان همدان در سال1388 با دریافت مجوز رسمی از استانداری همدان ((به شماره ثبتی392)) فعالیت خود را شروع کرد و درحال حاضر با 126 نفر بیمار تالاسمی در سطح استان فعالیت می نماید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انجمن تالاسمی استان همدان و آدرس hamedan-ts.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 5645
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1